Lege batterij van MyLaps transponder

De batterij van je Mylaps transponder is leeg, wat nu? De batterij van je MyLaps transponder kan niet vervangen worden. De transponder moet als hij leeg is opgestuurd worden naar Mylaps. Met een geldig abonnement krijg je dat gratis een nieuwe transponder opgestuurd. Dit valt onder de garantievoorwaarden die bij het abonnement horen. MyLaps maakt geen gebruik van winkels als servicepunt, je moet dan ook zelf de transponder naar ze opsturen.

Batterij status checken van je MyLaps transponder

Je kunt zowel de status van je batterij als de status van je abonnement checken met de chip zelf. Schud de transponder voor 10 seconden en leg hem daarna 10 seconden op een vlak oppervlak. Het lichtje op de transponder licht twee keer op, in rood of in groen. Het eerste lichtje geeft de status van je abonnement weer en het tweede lichtje de status van je batterij. Groen betekent dat je abonnement nog loopt en voor de batterij dat deze nog genoeg energie heeft. Een rood lichtje betekent dat het tijd is voor verlenging of een nieuwe batterij.

De batterij is niet oplaadbaar

Het is handig om te weten dat de batterij van de transponder niet oplaadbaar is. Als je hem aan de computer legt om op te laden loopt hij zelfs leeg.

Het vervangen van je transponder

Voor het vervangen van je transponder, moet je via een formulier contact opnemen met MyLaps, dit formulier vind je hier. Het support team van MyLaps zorgt er dan voor dat je een nieuwe transponder krijgt, mits je een lopend abonnement hebt. Meer support voor de transponder vind je hier. Is je abonnement verlopen dan kun je bij ons ook altijd een nieuwe transponder met abonnement halen, of bestellen via onze webshop.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking